Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Compte els que toqueu coralls "sense protecció"...
Acte reflex: rascar-se els ulls.

- Podría ser l'últim que veureu i quedar-vos cecs...

[Imagen: QUGuCxb.jpg]

[Imagen: GZE5ns5.jpg]

[Imagen: XnazRwP.jpg]

Lady Gaga es pren molt en serio el tema:

[Imagen: lady_gaga_2.jpg]

I tú?
Salutacions,

MIJABA.
No veig les fotos mija... sembla que estan trencades o es cosa meva?
son de todomarino i si no estàs registrat al forum no les pots veure. Possiblement en Mija i els que hi estiguin registrats les poden veure
Mija robando fotos. Seguro las de "su dron" tampoco sean suyas.... Estos de palau.....
Iwagumi 54L - 8 Danio margaritatus (Galaxy), 9 Danio erythromicron, 5 Corydoras Pigmea, 1 trichopsis pumila, muchas neocaridina heteropoda var. orange, Anubias nana, hemianthus callitrichoides "cuba", rotala wallichii, Fira moss, fissidens fontanus.

Pysgod.com - Intentando crear un directorio de tiendas de acuariofilia en España. ¿Me ayudas? pysgod.com
Nop, jo hi estic registrada i no les puc veure.Sad
*Acuario 240l comunitario
*Acuario 94l Tylomelania+ cherrys 
*Brico estanquito casero 60 l, medakas
Arreglats els enllaços!
Salutacions,

MIJABA.
Ahhhhhh!! Millor que no és veiesin!! Confusedmiley26:
Ho tindrem en compte!
*Acuario 240l comunitario
*Acuario 94l Tylomelania+ cherrys 
*Brico estanquito casero 60 l, medakas
Oooooohhhhhhh

Sin duda. Mas vale tener mucho cuidado.
Iwagumi 54L - 8 Danio margaritatus (Galaxy), 9 Danio erythromicron, 5 Corydoras Pigmea, 1 trichopsis pumila, muchas neocaridina heteropoda var. orange, Anubias nana, hemianthus callitrichoides "cuba", rotala wallichii, Fira moss, fissidens fontanus.

Pysgod.com - Intentando crear un directorio de tiendas de acuariofilia en España. ¿Me ayudas? pysgod.com
uffffffffff quina por els ulls de color grocSad

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Tenda descoberta per als interessats als coralls albertus 3 1.849 01-07-2012, 22:34
Último mensaje: albertus
  Al final el 250L será marí, coralls tous, i ja tinc el primer habitant!!! MIJABA 4 2.107 27-02-2011, 01:44
Último mensaje: Olivier

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)