Hem afegit un sistema de "M'agrada" al fòrum. Així podrem dir si ens agraden les entrades que facin els companys / Hemos añadido un sistema de "Me gusta" en los foros. De esta manera podremos decir si nos gustan las entradas de los foreros.

Hem desactivat per uns dies la secció de Patrocinadors, som renovant els contractes de col·laboració de l'any vinent / Hemos desactivado por unos días la sección de Patrocinadores, estamos renovando los contratos de colaboración del año que viene.

{myadvertisements[zone_1]}
Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Experiencia amb anti-alguses natural
Hola,

Només volia exposar sota la meva experiència que sempre he tingut problemes d’algues per molts motius i cagades meves. Després de provar mil trucs i productes sense gaire èxit, vaig donar amb la famosa "paja de cebada"o canya d´Ordi en català.
El resultat és espectacular, no obstant costa molt trobar la a Barcelona i el que em preguntava és si algú sap si aquest cereal pot tenir conseqüències a llarg termini dins l’aquari i els seus habitants. PD: anti-alguses? Tongue

Salut
Responder
{myadvertisements[zone_3]}
Jo he parlat amb experts en el manteniment d'estanys exteriors dient-me que es realment efectiu. M 'imagino qs serà per algues unicel-lulars (aigua verda) però no sé què tal anirà amb altres algues. Tampoc recordo quin es el principi d'actuació
Responder
No si jo en tinc 2 kg i porto sis mesos provant-la. Os dic que es 100% eficient en quant a mesura preventiva anti-algues, però no les elimina si ja hi son, no obstant si que atura la seva proliferació.
La canya a un mínim de 25º molla durant una setmana, desprèn un fong anti-algues. Una sola canyeta dura uns 6 mesos fins que es descompon. Jo poso 5 dins el filtre. No he tingut baixes i tot curs naturalment. JBL ven un producte liquid similar.

Només volia a saber si a llarg termini és bo o dolent, per què ho faria servir per a uns gambaris que tinc i un de nou.

Salut
Que pequeña eres brizna de hierba?
Si, pero tengo toda la tierra a mis pies.
Responder
Coi, només que no proliferin les algues ja es molt.
On es pot pillar la canya aquesta ?
Elàstics blaus mullats fan fàstic.
Responder

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)
{myadvertisements[zone_2]}