Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
osmosis
una ajudeta si us plau.:confused:
Davant la immensa oferta de aparells varis, m'estic tornant una mica boig ja!
havia pensat en un 5 etapes sota l'aixeta amb diposit i bomba, i membrana filmtec. amb un pressupost de 150/200€
algún consell? alguna página que conegueu?
Por si se incumple alguna normativa del foro, te paso un mp.
240 litros acuario comunitario con Discos.
91 litros acuario de engorde alevines Disco.
38 litros acuario gambario con CRS y CBS.
Bomba?
Per que?
No tens pressió d'aigua a casa?
Jo tinc un sistema com el que dius, però sense bomba, comprat al leroy merlin
No el volia específicament per l'aquari, però també en faig servir per a part del canvis s'aigua.
La única sorpresa que vaig tenir va ser que em va costar un munt foradar la pica per a posar l'aixeta. La broca del meu sistema és de 12mm, i cal estar-s'hi una bona estona.
La resta de conneccions són fàcils, i si dubtes hi ha mil videos a youtube.
Jo tinc també el de Leroy Merlín, i vaig tenir que posar el Booster. Amb 2-3 bar de pressió no fas res, surt un raig tan minso que trigues 15 minuts a omplir una garrafa de 8 litres.

Mira la pressió de casa teva abans de comprar res.

Crec que hi havia una oferta de un equip compacte pels socis de AAB de un equip compacte que es diu Myro7 de Coway.
CIANO EMOTIONS NATURE® 100 [INDENT]Symphysodon aequifasciatus, Pterophyllum scalare, Mikrogeophagus ramirezi i Ancistrus sp.[/INDENT]

Plantat amb: [INDENT]Anubias sp., Echinodorus X "Ozelot red", Echinodorus vesuvius, Ludwigia Palustris Red i Limnobium laevigatum.[/INDENT]

FLUVAL® EDGE[INDENT]Betta splendens, Otocinclus affinis i Ancistrus sp.[/INDENT]

Plantat amb: [INDENT]Cryptocoryne willisi i Limnobium laevigatum.[/INDENT]

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  osmosis i aixeta per aigua aquari gem.b 14 6.348 24-01-2015, 14:10
Último mensaje: Olivier
  Equipo de osmosis inversa Juan Ramon 17 6.983 12-10-2011, 22:31
Último mensaje: dboodb
  Filtro de osmosis Carlos Naise 68 22.648 27-10-2006, 09:20
Último mensaje: Jaume71
  Equipo de osmosis... donde lo instalo? Jaume Izquierdo 7 2.951 24-10-2005, 13:52
Último mensaje: Aleix Llovet
  Osmosis y CO2 roc1981 14 5.336 28-09-2005, 07:21
Último mensaje: JMª
  Comprar aparell d?osmosis Jaume71 7 3.317 11-12-2004, 14:45
Último mensaje: Josep Triginer

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)