Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nou muntatge de gambari.
Bug 
De ja fa temps...

Abans de que ja visqués a Barcelona...

I sigilosament i sense que s'enterés "la jefa"...

Vaig anar adquirint i guardant cuidadosament en una capsa el següent material:

- Blau 45x24x16 cm
- Aqualighter V1 45 cm
- Aqualighter Nano 
- aPump
- aHeater
- aFan

I un dia inesperat, patapam! Ja estava muntat i ciclant Big Grin

De l'ultima comanda de gambes a Alemanya que vàrem fer, en va quedar una petita joia de la corona: una Taiwan Panda ovada. Ovada per un altre Taiwan? O per una CBS de grau alt? Sorpresa...

[Imagen: VK2amuK.jpg]

Un cop recollida, adaptada i introduïda a la seva nova casa, al cap de un parell o tres de dies va deixar anar les críes. Vegeu a les següents fotos FullHD Ultra 4K les gambetes recent nascudes, vam assistir al part en directe, anaven apareixent noves gambetes de la faldilla de la mare...

[Imagen: ShVGCkZ.jpg]

[Imagen: bHj9h2u.jpg]

Aquí veiem la mare amb algunes cries:

[Imagen: a2JRFYq.jpg]

Proximament... Segunda palte...
Salutacions,

MIJABA.
Yo quiero una mamá de esas... Que buena pareja haría con mi padrazo king kong... jajajaja
Mas mas queremos mas Big Grin !!

Salutacions
En paralel amb la cría de la mamágamba...

... vam negociar amb un criador per adquirir algunes F1, en aquest cas vermelles i genética golden, amb l'objectiu de conseguir Red Wine y Blue Bolt en un futur...

Van arribar amb una qualitat increible. A més a més, es van dur bé amb les peques:

Y prou dies mes tard, amb les gambetes ja més crescudetes:

Així doncs, ara a tenir paciencia i seguir endavant amb una femella Taiwan Panda, i un colló de F1 de bona qualitat.

Paciència? Qui té paciència?  Rolleyes
Salutacions,

MIJABA.
Molt guapes!!!

Res de paciència.;D;D
Ara que per sort els preus de les taiwans han baixat molt i tens un grup de cria guapo jo posaria un bon grapat de taiwans per començar a desfruitar de bones peces ;D;D

Salutacions
Que va pavon!

Hi ha mes de 20 peques i 20 F1 nouvingudes.

N'hi ha masses!

I arrel de les males experiencies d'en Carlos la meva idea es no posar res més i deixar estable l'aquari.

Ja jugarem a veure si F1 x F1 = 25% Taiwan i si F1 es poden distinguir de CBS/CRS normal (a priori no, pero veig F1 amb les potetes blaves...)

Tinc la idea en un futur, de muntar un acuari bessó amb F1 Pintos al costat. Pel moment no tinc consentiment de la jefa Big Grin
Salutacions,

MIJABA.
Espera't a que creixin i ja veuras com la jefa s'anima amb un de pintos jajajjaja

No hi fiquis res mes, disfruta d'aquestes i calma. Tot arribarà
(09-09-2015, 18:32)MIJABA escribió: Que va pavon!

Hi ha mes de 20 peques i 20 F1 nouvingudes.

N'hi ha masses!

I arrel de les males experiencies d'en Carlos la meva idea es no posar res més i deixar estable l'aquari.

Ja jugarem a veure si F1 x F1 = 25% Taiwan i si F1 es poden distinguir de CBS/CRS normal (a priori no, pero veig F1 amb les potetes blaves...)

Tinc la idea en un futur, de muntar un acuari bessó amb F1 Pintos al costat. Pel moment no tinc consentiment de la jefa Big Grin

Mai nhi a masses!! Que son molt petites!Wink

Amb el tema quarantena tens tota la rao. Ara be si vols criar taiwans es millor partir de almenys 50% de taiwans i 50% DE F1. Si no es molt dificil treure un grupet de taiwans

Ah i la peque de potes blaves cuidala que segur que es taiwan
Qué sustrato les tienes puesto??
240 litros acuario comunitario con Discos.
91 litros acuario de engorde alevines Disco.
38 litros acuario gambario con CRS y CBS.
(09-09-2015, 21:42)Siderfa escribió: Qué sustrato les tienes puesto??

El HELP Shrimp:

[Imagen: sustrato-advanced-soil-shrimp-gambas.jpg]
Salutacions,

MIJABA.

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Nou gambari 8l Ramon_tx 8 3.747 14-03-2015, 22:27
Último mensaje: Ramon_tx
  Micro gambari de 1.5L. Es posible? kabuki 9 3.489 08-01-2014, 11:36
Último mensaje: kabuki
  Dubte per a filtre petit gambari 20L fcolours 16 6.199 30-11-2013, 19:58
Último mensaje: pavon

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)