Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
planta en el filtre

wnas!

me decidit d fer un nano-reef x comensa avera q tal aixo d lo "salao" com s diu x aki... wnu l cas s q man aconsellat q poses una planta en el filtro xq sencarrgues del nitrits i nitrats i no men recordo del nom, avera si algu o sap i mo diu sisplau.

PD: si algu em pot donar un consell x comensa o te alguna experiencia q vulgui comentar per no cometre els mateixos errors sisplau q o digui, =ment si algu te una idea sobre lo del nano pos benvinguda serà.
Marc Cisa.

Hola,

No acabo d'entendre aixó de la planta dins el filtre...una planta dins un filtre de moxila? o fer un refugi en un nano-reef?

Primer de tot ens podríes dir una mica les teves ideies del nano-reef, tamany, si/no peixos, corals...

Dona més informacióWink

Si al te'l montes benvingut al club!! Confusedmiley17:
Blog AAB Blog GCK

Siempre hay espacio para un nuevo acuario
Album (en construcción)

ok, perdo crek q me xplikat una mika malament...

me decidit fer un nano-reef en un 40l, voldria posar una anemona amb un/dos peix/os pallaso ja q a la mva mare li nkanten, no s si podre però. l cas s q air em van dir q poses en el filtre d moxilla una planta i no s kina es. no et puk dir res mes xq ho s ni jo. encara tink q fer algunes preguntes al pedro d acuapasion avera q.

salut!
Marc Cisa.

No se no se... es que ara no se quina planta es podría possar en un petit filtre de moxila i que visques sense llum ni res...

Tens pensat possar skimer?Iluminació?
Blog AAB Blog GCK

Album (en construcción)
ja e comprat el skimmer, lo d la planta si q tindria llum li posaria una dakestes d 9w d baix consum
Marc Cisa.
Caulerpa pot ser??

ni idea, suposo q si, si no tambe em serveix la caulerpa?

lo del aigua com va? sq no tink ni idea pero no voldria tenir q anar cada semana a comprarne. la sal nomes se li posa nomesal principi no? kuan sevapora laigua la sal s keda no? apart d la sal li haig dafegir res mes a laigua? si em preparo laigua jo, mauria d comprar un medidor d la salinitat o nomes cal q em diguin q posi tants grams x litro?

merci!
Marc Cisa.
una altra cosa... ja no men recordava al filtro i tink carbo d turba, i la part biologica... en el mari nomes va am mekanik?
Marc Cisa.

A veure... crec que encara tens moltes coses q mirar...ja saps segur que hi ficaras?

En l'acuari marí la filtració biològica corre a carrec de la roca viva, per tant n'hauras de possar i si pot ser de bona qualitat, és la base de tot.

Skimer, quin has comprat? També es un altre element molt important, val la pena invertir en un bon aparell.

Iluminació, que tens pensat possar?T5, PL, HQI?? S'ha de tenir en compte que per poder mantenir segons quina especie d'anemona la qualitat de l'aigua i l'iluminació han de ser optimes.

La caulerpa es una molt bona planta com a consumidora de nitrats donatels seu ràpid creixemens, on la tens pensada possar?

Aditius....els principalssón el calci,carbonats y magnesi, han de estar tots els valors establesafegint el que calgui cada setmana, si baixen els carbonats elpH pot caure en picati per consegüent tenirbaixes. Si hi ha massa carbonats comporta una precipitació del calci...

Y per últim s'ha de realitzar una correcta maduració de tot l'aquari amb la nova roca viva, esperar a que s'estabilitzin tots els paràmetres i tot estigui correcta.

Per cert, lleguir lleguir i lleguir, que un dels problemes de que la gent tingui por als marins és degut a que no s'informen béovan ràpids s'equivoquen en alguna cosa i no acaba de funcionar tot bé.
Blog AAB Blog GCK

Album (en construcción)

avera, en ordre:

1- tnia pensat posar una anemona am algun peix pallaso i si cap alguna gambeta no s kin tipus

2- ja tnia pensat comprar roca viva.

3- lo del skimmer ja el tink comprat, -avui e mesurat el volum i nomes s d 21l reals, lavia comparat amb un altre q tink x betas... les aparences enganyen- em van dir q ja estava b pel meu akuari

4- vull posar HQI

5- la caulerpa la posare al filtro d moxila en un espai buit q hi ha amb una iluminacio duna bombeta d 9w d baix consum

------------------------------------------------------------ --------------------------------

fins aki crek q b. ara b lo xungo...

6- Aditius....els principalssón el calci,carbonats y magnesi, han de estar tots els valors establesafegint el que calgui cada setmana, si baixen els carbonats elpH pot caure en picati per consegüent tenirbaixes. Si hi ha massa carbonats comporta una precipitació del calci...

q maig d comprar xfer tot aixo? kin son els nivells aconsellats d cada cosa? (on compro el calci, carbonats, magnesi, i els aparells x medirho en laigua)

------------------------------------------------------------ -------------------------------- --

7- lo d la maduracio cap problema, no tink masa presa... jeje

8- lo d llegir i preguntar porto 3 dies en ello, pro com q e comensat d 0 ( en el mari ) tink mols dubtes

moltes gracies x tot!
Marc Cisa.

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)