? ton pare té un perill...el japonicus és una passada però té, si pot ser, encara més mala llet que altres cirurgians...aneu amb compte i poc a poc que amb l'emoció se'n va la mà i després en un 3 i no res et passes amb la biomassa i la cagues....
El gobi, dins del que cap és normal...lamentablement, salarias, valenacianees, blenis i gòbids tenen tendència a saltar...
Sobretot, compte amb el menjar de coralls...no et passis
Hola Ricard,
Són peixos que necessiten molta microfauna, esponges, cucs, fins i tot moluscs...hi ha d'haver molta roca viva i madura...
El gobi, dins del que cap és normal...lamentablement, salarias, valenacianees, blenis i gòbids tenen tendència a saltar...
Sobretot, compte amb el menjar de coralls...no et passis
(04-10-2017, 15:55)ricky escribió: Hola Albert.
Quina bona pinta el projecte, el Chelmon és també un dels meus peixos preferits, però com et diuen la alimentació el fa tediós de mantenir, hast tingut present que faries a les vacances d'estiu si només s'alimenta de viu o congelat? Això a mi em frena molt l'elecció d'aquests peixos i busco els que mengen sec.
El acanthurus creix molt pel tamany del teu acuari, o estic equivocat ?
Anem parlant !!
(15-09-2017, 00:01)Blurp escribió: Hola,
El Chelmon tiene una alimentación muy particular...hasta que no tengas un acuario maduro no te lo recomiendo...el Centropyge igual...
Hola Blurp.
Pel Centropyge què hem de tenir en comtpe referent a alimentació ?
Merci !!
Ricard
Hola Ricard,
Són peixos que necessiten molta microfauna, esponges, cucs, fins i tot moluscs...hi ha d'haver molta roca viva i madura...