Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bones !!!!
Hola,

Bon dia a tots i totes.

La darrera setmana em vaig fer soci de la AAB, i aprofito per presentar-me.

Em dic Ricard, Ricky pels amics Cool , i sóc aficionat als aquaris des de fa aproximadament 4-5 anys, amb èpoques en què he sigut més intens amb l'afició i altres que menys.

Actualment tinc en procés un 280L bruts plantat, on abono amb NPK DIY + Fe amb Kelamix,  additant CO2, canvis setmanals del 50%.

He intentat múltiples vegades calibrar els meus tests per poder treure'n el consum diari, però diria que sóc cec en quan a diferències cromàtiques perquè ho veig sempre igual, pel què segueixo el mètode de Tom Barr per abonar, he anat reequilibrant adicions diàries en funció d'alguna deficiència que he vist i pel moment està funcionant força bé.

Tant sols tinc sobre les pedres (no a les plantes) una capa d'algues punt verd que no em preocupen en excés, ja que el ritme de creixement (exceptuant la utricularia) de totes les plantes i molses és força bo i no tinc presencia d'altres algues més punyeteres, estic esperant a que les plantes hagin agafat tot el volum o casi tot que espero que tinguin, per aleshores alterar l'abonament de forma més accentuada i no ara que està en fase de creixement.

Ús adjunto una foto del Hard Scape que vaig fer, he afegit més roques i mogut algunes que em semblaven poc naturals, la veritat que la perspectiva i les habilitats artístiques per fer una bona composició no és el meu fort Wink

Per altre part a la terrassa mantinc en un cub amb  5 Goldfish ben gordos, el cub està filtrat per un filtre extern i per un Potus que tinc fent hidroponia dins d'un test amb pedres volcàniques, són l’entreteniment dels meus fills, que els encanta donar-los de menjar abans d’anar a l’escola  Smile

Els goldfish, són un Lionchu (adjunto foto), dos ranchus, un veiltail, i un Riukin barrejat amb algo més, la veritat que els goldfish són molt canyeros.

Aniré passant-me per aquí per fer-vos preguntes i col·laborar en el què pugui, tinc podes per compartir cada dues setmanes, de moment de rotala rotundifolia, marsilea crenata i més de tant en tant de Plagiomnium cf. Affine.

Els links de les dues imatges.

HardScape

Lionchu

Salutacions.

Ricky.
Hola, benvingut!!

Ja tinc ganes de veure aquest cub amb els goldfish, el que surt a la foto es veu molt maco.

Fins aviat

Salva

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Bones nanroig 2 2.870 08-05-2017, 23:54
Último mensaje: ricky
  bones!! maaugustor 4 4.052 21-10-2016, 16:17
Último mensaje: fcolours

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)