Hem afegit un sistema de "M'agrada" al fòrum. Així podrem dir si ens agraden les entrades que facin els companys / Hemos añadido un sistema de "Me gusta" en los foros. De esta manera podremos decir si nos gustan las entradas de los foreros.

Hem desactivat per uns dies la secció de Patrocinadors, som renovant els contractes de col·laboració de l'any vinent / Hemos desactivado por unos días la sección de Patrocinadores, estamos renovando los contratos de colaboración del año que viene.

{myadvertisements[zone_1]}
Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Acuario de Serginho
Hola,

Os dejo otro video del acuario de nuestro compañero Serginho, una pasada, espero que os guste:

Saludos

Salva
Responder
{myadvertisements[zone_3]}
Muy chulo ese acuario. Me gusta mucho el efecto de ese agua teñida, como si fuera te.

Gracias por compartirlo Salva!
Responder
Exacte, els tanins a l'aigua són del tronc, o fas/addites algo per crear-lo?

Molt xulo, fa temps em va agafar la deria per fer un acuari black water però com que no vaig trobar la manera de fer l'efecte de forma persistent ho vaig deixar corre.

Ricky.
Responder
Depèn de l'aquari (sobretot dels litres) hi han productes (extracte de cattappa per exemple) per teñir l'aigua. Cal treure tot el carbó actiu també, és clar. I fins i tot es poden bullir fulles de roure i fer una reducció ( utilitzar aigua destilada) per anar afegint a l'aquari tanins. El problema sempre és controlar que el ph no el desplomi... Cal vigilar amb productes "cassolans", pero maneres n'hi han... Nomès es questió d'afegir tanins...

Enviado desde mi Redmi 3 mediante Tapatalk
Responder

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Acuario marino de Eloísa Aranda Eloísa Aranda 2 981 07-12-2018, 01:27
Último mensaje: Eloísa Aranda
  Acuario Blau 80l reestructuracion después de un año Tasador 4 2.393 24-11-2017, 18:56
Último mensaje: Tasador
  Acuario en Enric Xbertus88 2 1.694 09-05-2017, 13:27
Último mensaje: Xbertus88
  Acuario de Susana (142 l. Comunitario amazonico) Susanarc 34 10.482 17-01-2017, 19:59
Último mensaje: esarro
  El pequeño acuario de mi oficina Salvador Borràs 3 1.401 13-01-2017, 12:36
Último mensaje: Salvador Borràs
  Mi primer acuario. Danielo86 22 6.657 20-11-2016, 01:54
Último mensaje: Carlos Samurai

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)
{myadvertisements[zone_2]}