Hem afegit un sistema de "M'agrada" al fòrum. Així podrem dir si ens agraden les entrades que facin els companys / Hemos añadido un sistema de "Me gusta" en los foros. De esta manera podremos decir si nos gustan las entradas de los foreros.

Hem desactivat per uns dies la secció de Patrocinadors, som renovant els contractes de col·laboració de l'any vinent / Hemos desactivado por unos días la sección de Patrocinadores, estamos renovando los contratos de colaboración del año que viene.

{myadvertisements[zone_1]}
Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Salutacions d'un possible nou acuaròfil
Bona tarda a tothom.
Em dic Agustí, soc de Barcelona, i no tinc ni idea d'acuaris, sols se que em quedo bocavadat des de ben petit quan tinc un davant, i ara als 37 anys i amb el pretext del meu fill, m'entra la fal·lera acuariòfila.
La meva experiencia en peixos, a banda de la gastronòmica, es basa en un gold fish en una bola de vidre quan era era petit, i poca cosa més.
Porto força temps mirant videos de youtube i llegint tot el que m'arriba a la pantalla de l'ordinador sobre acuaris, i com més m'informo, més dubtes tinc.
Espero que entre tots em pogueu ajudar, però les preguntes (marques, botigues recomanades...) ja les farè al apartat corresponent.

Salutacions a tothom i gracies al forum per l'espai i la dedicació
Responder
{myadvertisements[zone_3]}
Bon dia Agustí! Estem igual o gairebé. Jo la millor troballa per internet es una web alemana, aquaristikshop. Brutal

Enviat des del meu SM-T810 usant Tapatalk
[-] A los siguiente(s) 1 usuario(s) le(s) gusta este mensaje de Ambassador:
  • Cavan
Responder
Bones Ambassador, amb els costos d'enviament, t'acava valenr realment la pena?

Jo recordo comprar-hi fa bastants anys i valia la pena, però ara ja els preus estan més equilibrats entre espanya i alemanya, no? Bé, potser hi ha algun tipus de material que encara val la pena.

Ja ens expliques que això ens interessa a tots els aficionats !!
Responder
Ostres, doncs a veure, amb els preus a espanya no ho sé, he comprat a acuarioplantado i francament molt bé de preu i en la gestió i tot plegat... tot hi que la web alemana que referenciava és un xic mes barata. A mi, a Andorra, hem resulta extraordinàriament mes econòmic comprar a Alemania. No hi ha color. No m'apliquen impostos ( a espanya no estan tant preparats o passen, però m'he menjat l'iva) i fent un parell de compres de 600€ m'he estalviat un 30%. M'agradaria comprar al costat de casa però és que es molta pasta! Només amb 1 filtre tenia 40€ de diferencia. I amb l'aquari m'he n'he estalviat 200. Directament. Ni enviaments ni res. No es justifica aquest preu.

Enviat des del meu SM-T810 usant Tapatalk
Responder
Collons, clar, no havia pensat amb Andorra i Iva, si t'estalvies d'entrada un 21% d'IVA, més la diferència doncs si clar, imagino que si a més el què compres és quantitat o car, l'estalvi ja val la pena.

Jo recordo fa 7,8 anys, sobretot amb plantes, valia moltíssim la pena, quan iniciaves un aquari gran, i volies bastanta qüantiat de plantes, a més abans a alemanys es trobava molta varietat, ara a Espanya ja s'hi troba de tot, i de preus, també hi ha de tot,
Responder
Si, francament els preus espanyols resulten força competitius, només un xic per sobre dels alemanys per exemple. Però ja valdria la pena. Com que a mi m'és indiferent un lloc que un altre, acostumo a prioritzar el preu, i per segons què, els alemanys dónen més confiança
Responder
Benvingut, Agustí.

Has rumiat el fer-te soci de l'Associació? Crec que per a un nouvingut a l'afició, i també pels vells al mundillo, és una bona "inversió". Cada dimecres fem reunions al local de l'AAB (exclusiu pels socis) i enllà et trobaràs amb gent que son veritables enciclopèdies amb potes Smile que et podran ajudar en tot el que puguis necessitar. També es fan intercanvis de plantes i altres materials pels nostres aquaris. I el més important, podràs assistir a totes les conferències, tallers, sortides  i xerrades que fa la Associació (només poden assistir-hi els socis). Fem una conferència al mes i hi ha mesos que està ple d'activitats pels socis.

Et deixo ací mes informació: https://aquariofilabcn.org/fes-ten-soci/
38l - Boraras brigittae, Neocaridina davidi var. Red Fire,  Crossocheilus siamensis / Eleocharis acicularis 'Mini', Alternanthera reineckii 'Mini', Hydrocotyle tripartita, Anubia barteri var. nana, Taxiphyllum barbieri.

80l - Iwagumi en procés de muntatge. Paracheirodon simulans, Caridina multidentata / Micranthemum 'Monte Carlo', Fissidens fontanus.
Responder

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Salutacions marbelis 2 892 12-12-2017, 21:32
Último mensaje: fcolours
  Salutacions TwoRivers 3 1.202 21-11-2017, 11:12
Último mensaje: Carlos Samurai
  Salutacions amdaur 2 1.072 29-03-2017, 11:51
Último mensaje: Xbertus88

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)
{myadvertisements[zone_2]}