Temas: 2
Likes Given: 1
Registro en: May 2017
Bona tarda a tothom.
Em dic Agustí, soc de Barcelona, i no tinc ni idea d'acuaris, sols se que em quedo bocavadat des de ben petit quan tinc un davant, i ara als 37 anys i amb el pretext del meu fill, m'entra la fal·lera acuariòfila.
La meva experiencia en peixos, a banda de la gastronòmica, es basa en un gold fish en una bola de vidre quan era era petit, i poca cosa més.
Porto força temps mirant videos de youtube i llegint tot el que m'arriba a la pantalla de l'ordinador sobre acuaris, i com més m'informo, més dubtes tinc.
Espero que entre tots em pogueu ajudar, però les preguntes (marques, botigues recomanades...) ja les farè al apartat corresponent.
Salutacions a tothom i gracies al forum per l'espai i la dedicació
•
Temas: 1
Registro en: Apr 2017
Bon dia Agustí! Estem igual o gairebé. Jo la millor troballa per internet es una web alemana, aquaristikshop. Brutal
Enviat des del meu SM-T810 usant Tapatalk
Temas: 3
Likes Given: 0
Registro en: Feb 2017
Bones Ambassador, amb els costos d'enviament, t'acava valenr realment la pena?
Jo recordo comprar-hi fa bastants anys i valia la pena, però ara ja els preus estan més equilibrats entre espanya i alemanya, no? Bé, potser hi ha algun tipus de material que encara val la pena.
Ja ens expliques que això ens interessa a tots els aficionats !!
•
Ostres, doncs a veure, amb els preus a espanya no ho sé, he comprat a acuarioplantado i francament molt bé de preu i en la gestió i tot plegat... tot hi que la web alemana que referenciava és un xic mes barata. A mi, a Andorra, hem resulta extraordinàriament mes econòmic comprar a Alemania. No hi ha color. No m'apliquen impostos ( a espanya no estan tant preparats o passen, però m'he menjat l'iva) i fent un parell de compres de 600€ m'he estalviat un 30%. M'agradaria comprar al costat de casa però és que es molta pasta! Només amb 1 filtre tenia 40€ de diferencia. I amb l'aquari m'he n'he estalviat 200. Directament. Ni enviaments ni res. No es justifica aquest preu.
Enviat des del meu SM-T810 usant Tapatalk
•
Temas: 3
Likes Given: 0
Registro en: Feb 2017
Collons, clar, no havia pensat amb Andorra i Iva, si t'estalvies d'entrada un 21% d'IVA, més la diferència doncs si clar, imagino que si a més el què compres és quantitat o car, l'estalvi ja val la pena.
Jo recordo fa 7,8 anys, sobretot amb plantes, valia moltíssim la pena, quan iniciaves un aquari gran, i volies bastanta qüantiat de plantes, a més abans a alemanys es trobava molta varietat, ara a Espanya ja s'hi troba de tot, i de preus, també hi ha de tot,
•
Si, francament els preus espanyols resulten força competitius, només un xic per sobre dels alemanys per exemple. Però ja valdria la pena. Com que a mi m'és indiferent un lloc que un altre, acostumo a prioritzar el preu, i per segons què, els alemanys dónen més confiança
•
Temas: 56
Likes Given: 6
Registro en: Aug 2013
Benvingut, Agustí.
Has rumiat el fer-te soci de l'Associació? Crec que per a un nouvingut a l'afició, i també pels vells al mundillo, és una bona "inversió". Cada dimecres fem reunions al local de l'AAB (exclusiu pels socis) i enllà et trobaràs amb gent que son veritables enciclopèdies amb potes  que et podran ajudar en tot el que puguis necessitar. També es fan intercanvis de plantes i altres materials pels nostres aquaris. I el més important, podràs assistir a totes les conferències, tallers, sortides i xerrades que fa la Associació (només poden assistir-hi els socis). Fem una conferència al mes i hi ha mesos que està ple d'activitats pels socis.
Et deixo ací mes informació: https://aquariofilabcn.org/fes-ten-soci/
38l - Boraras brigittae, Neocaridina davidi var. Red Fire, Crossocheilus siamensis / Eleocharis acicularis 'Mini', Alternanthera reineckii 'Mini', Hydrocotyle tripartita, Anubia barteri var. nana, Taxiphyllum barbieri.
80l - Iwagumi en procés de muntatge. Paracheirodon simulans, Caridina multidentata / Micranthemum 'Monte Carlo', Fissidens fontanus.
•
|