Hem afegit un sistema de "M'agrada" al fòrum. Així podrem dir si ens agraden les entrades que facin els companys / Hemos añadido un sistema de "Me gusta" en los foros. De esta manera podremos decir si nos gustan las entradas de los foreros.

Hem desactivat per uns dies la secció de Patrocinadors, som renovant els contractes de col·laboració de l'any vinent / Hemos desactivado por unos días la sección de Patrocinadores, estamos renovando los contratos de colaboración del año que viene.

{myadvertisements[zone_1]}
Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Salutacions
Hola,

Em dic Jordi i visc a Dosrius.

Vull iniciarme amb la acuariofilia i de moment no tinc res.
Estic buscan un acuari de segona ma per començar i mentre no el trovo vaig llegint tot el que puc i veient videos per agafar idees i apendre una mica.
Responder
{myadvertisements[zone_3]}
Bon dia Jordi.

Primer de tot donar-te la benviguda. Després animar-te a obrir un fil perque podem anar ajudan-te en la mesura del possible.

T'animo també a que formis part de la nostra associació. Som un bon grup de companys d'afició (i alguna companya també, per suposat) que organitzem activitats en relació amb aquesta afició que tant ens apasiona. Sempre és bo tindre un grup de companys que t'ajudin a iniciarte i amb els que puguis compartir experiències més enllà del fòrum.

Et deixo l'enllaç a la nostra web, que suposo que ja coneixeràs. I et convido a que vinguis algun dia al nostre local a conèixer-nos.
https://aquariofilabcn.org/
Responder
Gràcies, avui començo el ciclat del meu acuari
Responder
Ok perfecte! Sobretot, amb el ciclat, paciència!
Responder

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Salutacions marbelis 2 879 12-12-2017, 21:32
Último mensaje: fcolours
  Salutacions d'un possible nou acuaròfil Cavan 6 2.094 14-07-2017, 14:05
Último mensaje: fcolours
  Salutacions amdaur 2 1.055 29-03-2017, 11:51
Último mensaje: Xbertus88

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)
{myadvertisements[zone_2]}