14-10-2005, 17:27
Estoy pensando en montar unos reactores para dejar semi automático la alimentación de los corales con phitoplancton y rotiferos, alguien sabe donde comprar elementos de pvc o acrílico en barcelona?
![[Imagen: smiley17.gif]](http://www.aquariofilabcn.org/forum/smileys/smiley17.gif)
Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.
Donde comprar PVC/Acrílico?
|
14-10-2005, 17:27
Estoy pensando en montar unos reactores para dejar semi automático la alimentación de los corales con phitoplancton y rotiferos, alguien sabe donde comprar elementos de pvc o acrílico en barcelona? ![]()
14-10-2005, 18:14
Si el necesites transparent, a Servei Estació segur que en tenen. Si el PVC gris et va bé, jo tinc tub de 110 i 120 cm de diàmetre i la setmana que ve haig d'anar a comprar més coses i et puc aconseguir les tapes i demés peces. Per les conexions i tal mira els meus inventillos ![]() Amb "manguitos" de PVC: ![]() El meu últim diseny més avançat: ![]() Edited by: Jaume71
14-10-2005, 18:27
El que vull montar es algu semblant, bastant més gran i lo principal és que m'arribi la llum a l'interior pel cultiu. Les conexions les tinc més fàcils ![]() Encara tinc q acabar de mirar tot i si val la pena montar-ho o millor fer-ho tot manual.
14-10-2005, 19:12
Lo de les conexions no es per questió de presió, sinó pel tema de fer un forat i que no surti aigua!!! Em sembla que ja sé el que vols fer.... jo diria que amb una garafa d'aigua transparent en tindries prou, no? i fer forats ajustats al tap es força senzill. Un criadero de plancton ve a ser el mateix que un artemier, no? una cosa així: (de la página "Bricolage" de la web de CHINOPS) ![]()
14-10-2005, 19:21
aixo del artemier com va? el tub esta constantment conectat al akuari q deixa pasar un petit flux d'aigua amb artemia continuament? PD: vaya manetes esteu fets!
Marc Cisa.
14-10-2005, 20:02
mmm, més o menys seria aixi xo no del tot. Encara tinc q mirar el tamany dels recipients per que siguin estables y es puguin alimentar sols tot el placton. Ara ho estic fent amb ampolles d'aigua i un aquari petit pero vull intentar """"automatitzar-ho"""". Lo que tinc en ment es simplement resipients cilindrics (ha de quedar bé perqué es veura al costat de l'aquari) totalment sellats amb la part superior oberta y un petit forat per on caigui l'aigua que rebosi, no hi haura cap conexió especial que tingui que mirar amb cura, només el sellament de tots els components. Aixó de l'artemiller de la part de baix sembla un compta gotes del utilitzats als hospitals no? |
« Tema anterior | Tema siguiente »
|