Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Salutacions
Bon dia,

Gràcies per acceptar-me al foro. Sóc aficionada desde fà poques  setmanes.. tinc acuari plantat de 100l., ja he fet el primer canvi parcial d'aigua i tinc 22 peixos en total: 10 tetras neons, 2 xiphos, 4 guppies, 2 escalars petits, 2 boties payaso y dos corydoras.
Bona nit i felicitats per iniciar-te en aquesta afició! Si hem permets alguna apreciació d'un altre afeccionat com tu, tinc entès que amb un aquari com el que tens i els seus habitants aviat podries tenir alguns problemes... Els escalars aviat podrien prendre's com aliment els mes petits, com els tetres. I les boties creixeran segurament més del que esperes i podrien provocar alguns problemes amb les plantes.

Si vols provar alguna altra classe de peix jo hi he posat un parell de menjaalgues siamesos. Fan miracles! Potser ara no tens problemes amb les algues, però segurament arribaran.

Gaudeix de l'aquari!!!

Enviat des del meu SM-N9005 usant Tapatalk
Com bé t'ha dit el company Ambassador, al teu aquari tens una barreja important d'espécies que poden arribar a ser incompatibles per problemes de depredació i de necessitats de paràmetres diferents per sobreviure. A més de que els teus boties poden agafar un tamany important i ser incompatibles amb el tamany del teu aquari.

El primer que hauries de fer seria realitzar una analítica de l'aigua per saber quins son les espécies mes adients pel teu aquari i en funció d'això fer un pensament i adecuar els habitants als paràmetres malgrat que això comporti el fet de haver de regalar/vendre alguns dels teus peixos.
38l - Boraras brigittae, Neocaridina davidi var. Red Fire,  Crossocheilus siamensis / Eleocharis acicularis 'Mini', Alternanthera reineckii 'Mini', Hydrocotyle tripartita, Anubia barteri var. nana, Taxiphyllum barbieri.

80l - Iwagumi en procés de muntatge. Paracheirodon simulans, Caridina multidentata / Micranthemum 'Monte Carlo', Fissidens fontanus.

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Salutacions TwoRivers 3 3.431 21-11-2017, 11:12
Último mensaje: Carlos Samurai
  Salutacions d'un possible nou acuaròfil Cavan 6 5.294 14-07-2017, 14:05
Último mensaje: fcolours
  Salutacions amdaur 2 2.815 29-03-2017, 11:51
Último mensaje: Xbertus88

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)