17-12-2017, 20:05
Hola, necessito un o dos cargols trompeta pel meu aquari, algú de vosaltres en té? (per la zona de Sarrià-Sant gervasi)
Gràcies!
Gràcies!
Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.
A algú li sobra un o dos melanoides tuberculata a BCN?
|
17-12-2017, 20:05
Hola, necessito un o dos cargols trompeta pel meu aquari, algú de vosaltres en té? (per la zona de Sarrià-Sant gervasi)
Gràcies!
29-12-2017, 15:15
(17-12-2017, 20:05)Admin escribió: Hola, necessito un o dos cargols trompeta pel meu aquari, algú de vosaltres en té? (per la zona de Sarrià-Sant gervasi) Hola, Jo en tinc, puc donar-te uns quants petits (he tingut una posta abundant fa un parell de mesos)
38l - Boraras brigittae, Neocaridina davidi var. Red Fire, Crossocheilus siamensis / Eleocharis acicularis 'Mini', Alternanthera reineckii 'Mini', Hydrocotyle tripartita, Anubia barteri var. nana, Taxiphyllum barbieri.
80l - Iwagumi en procés de muntatge. Paracheirodon simulans, Caridina multidentata / Micranthemum 'Monte Carlo', Fissidens fontanus.
20-02-2018, 02:15
Jo sóc de la Guineueta, podríem fer algun canvi, pq tb m'interessa algun, tinc gambetes Red cherry i altres
|
« Tema anterior | Tema siguiente »
|