Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Presentació aquari
Ei!! Tal i com vaig dir, ja tinc fotos de l'acuari. Se que l'haig d'omplir una mica més. Demà ho faré... Falta un tronc que tinc a una galleda esperant que s'enfonsi!!

[Imagen: Acuari002.jpg]

[Imagen: Acuari004.jpg]

[Imagen: Acuari003.jpg]

[Imagen: Acuari005.jpg]
Molt bonic Gatxan, felicitats!
Ara a gaudir-lo. Jo estic decidint-me entre grava negra o marró, i pel que veig, la negra fa un bon contrast Wink
Ei!! He tret el filtre intern que tenia i he posat l'extern eheim 2213. Venia amb esponja blava i li he afegit les boletes per filtre biològic + l'esponja blanca + l'esponja de carbó. Cada quant l'hauré de netejar? Em recomaneu canviar l'esponja blava per la ceràmica?

merci!!
L'esponja blava va be jo la la faig servir com a carrega habitual ademes de filtre biologic, El carbo jo el treuria un cop l¡aigua et quedi ben aclaraida despres de la "turbietat" inicial. A veure que tal evoluciona aquest acuari
[COLOR="Black"][COLOR="Blue"]Salutacions.
[/COLOR]
[/COLOR]
Hola gatxan!!!
Muy wapo el acuario...pinta muy bien...a ver como te evoluciona.
Yo en mi 2213 tengo puesto por orden de abajo a arriba: Una capa de ceràmica para el filtraje mecánico de las partículas gruesas, la esponja azul (filtrado mecánico), una buena capa de arlita (filtrado biológico) y por último una capa de perlón.
De limpiarlo puedes estar trankilo, puedes tirarte meses sin limpiarlo, aunke no lo dejes muxo o sinó cuando lo limpies sacaras papilla del fondo de la cubeta jejejje. Acuerdate por eso de cuando lo limpies enjuagar las bolas para el filtraje biológico con agua del acuario, nunca con agua del grifo, o sinó la colonia de bacterias nitrificantes se irán al garete.
Ánimo!!! ya nos contaras como te va!!!
Saludos!!!!
---------------
Carlos Naise
---------------
Té molt bona pinta l'aquari, l'únic problema que hi veig és l'echinodorus radicans que creix molt i amb fulles molt amples, jo la col·locaria en alguna cantonada per tal que no ocupi tant d'espai.

Omple una mica més l'aquari no? Big Grin

Per cert la planta de la segona foto,Ceratophyllum demersum:confused:, situada darrere la radicans al costat dret crec que la tens plantada al revés:confused:

Salu2
Edu
Si senyor, pinta bé!

La planta de davant a la dreta és guapa, eh!...... llàstima que no sigui aquàtica al 100% Sad Sad (és una nosequé JAPONICUS).... a mi també em va passar i li vaig acabar donant a l'Aleix per a un aquaterrari.

Jo de tú aniría a la tenda i que te la canviin.... se t'acabarà podrint a l'aigua!
caray! si que hi en sabeu de paraules rares... que si echinodorus que si demersun...Big Grin
Gràcies per tots els consells. El japonicus aquest ja l'he tret. Com molt bé heu dit és terrestre!! L'echinodurus està preparant la mudança a una cantonada i la Ceratophyllum demersum està plantada bé... Té arrels a la part de sota i ha crescut una mica des que la vaig posar:confused:
Edu, això que dius que ompli més l'aquari... és en conya no? (tot i que al mig va un petit tronc que estic esperant que s'enfonsi..) Com fiqui més plantes hauré d'instalar un plegatí perquè els peixos puguin dormir...:p

Gràcies per les vostres valuoses aportacions!!

Salut!!
Si si, omplir més l'aquari... però d'aigua!!!:p

De quants litres és?Quins peixos penses mantenir?

Salu2
Edu
Big Grin Fa 80 l (60x35x38), he canviat el filtre que es veu per un extern i la població prevista és la següent:
1 betta mascle + 3 femelles
1 barb "cirera" + 3 femelles
6 corydores
Tot i que estic obert a qualsevol altra suggerència!
I ja l'he omplert més d'aiguaBig Grin .
Em sorgeix el dubte de com aconseguir baixar el pH. L'aigua que surt de l'aixeta és absolutament terrible pH 8, Gh de 20!!! (depuradora Baix Llobregat). He tirat aigua destilada per abaixar la duresa però el pH segueix igual... Què faig? Compro un d'aquests productes que te l'abaixen?

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Em presento i dubtes sobre aquari amazonic nator 12 7.839 24-03-2015, 23:15
Último mensaje: lampibcn
  nou aquari Enrik 2 2.514 20-01-2015, 22:14
Último mensaje: Enrik
  Evolució del meu aquari de 180 litres Natalia 22 13.042 02-11-2014, 13:25
Último mensaje: Natalia
  Ciclat aquari afegint amoníac fcolours 6 4.675 27-03-2014, 11:54
Último mensaje: Jaume71
  El nou aquari de la Laieta eularidelescols 13 6.966 07-03-2014, 17:12
Último mensaje: 2365
  Consell/ideies per un nou aquari kabuki 6 3.813 08-01-2014, 23:23
Último mensaje: kabuki
  Aquari de 120 litres, que fer amb ell? manelescalar 43 19.561 18-11-2013, 17:00
Último mensaje: manelescalar
  Les algues negres del aquari AAB 2365 2 2.286 19-09-2013, 12:22
Último mensaje: lanchone
  Aquari AAB, escalars i cardenals. TRONERA 9 5.189 14-06-2013, 12:47
Último mensaje: guivet
  aquari a tres cares eularidelescols 11 6.599 12-05-2013, 12:34
Último mensaje: eularidelescols

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)