Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
DUBTES MARINES

Primer de tot us haig de dir que soc nou en aquestes contrades, pero no pas en en el dolç tot i que fa molt temps que no practico (aprox.12 anys).

La culpa en part es del SIZOO i de que ja em volta pel capfa temps adquirir i mantenir un sistema mari no gaire gran ja que els pisos d'avui en dia no donen per mes.Vull mantenir un acuari "d'escull" sense gaires exigencies de coralls

Els dubtes: Tipos de "filtracio" em decanto pel SUMP pero m'han dit en comerços els quals apareixen en la vostre web que es sorollos i quemalmet el moble per dins degut a la sal. Aquests m'aconsellen posar un sistema hermetic amb filtre mecanic i skimer i "tira que te vas"

Que em podeu dir de tot aixo?

ja us donare la tabarra mes endevant amb el tema llum

Hola,

La ventatge de tenir-ho tot al aquari es que no t'has de preocupar com dius del soroll i de perdues. La veritat es que si no vols tenir refugi i d'altres coses com reactorsi similars, no cal fer sump. Al aquari pots deixar una part a un costat on posar el skimmer i ja esta.

Explcans mes coses de com ho vols iet podrem ajudar millor.

Fins aviat

Salva
salva escribió:Hola,

La ventatge de tenir-ho tot al aquari es que no t'has de preocupar com dius del soroll i de perdues. La veritat es que si no vols tenir refugi i d'altres coses com reactorsi similars, no cal fer sump. Al aquari pots deixar una part a un costat on posar el skimmer i ja esta.

Explcans mes coses de com ho vols iet podrem ajudar millor.

Fins aviat

Salva

Batua l'olla ja que picat on no tenia que fer-ho

Gracies Salva.

T'explico mes ara que estic mes relax..

Avia pensat amb una guardiola de 100x50x50, el de Sirocco em va dir que posant una aixeta especial apenes faria fresa.Tema que em preocupa mes que res per la "meva costelleta" ja que m'ho va advertir, fan tant soroll? Jo avia tingut un de dolça i l'aigua de retorn picava la superficie sempre!!!

La llum; a tapa oberta o tancada : he pensat amb T5 39w 3 Aqualight i 1 A.Coral Blue. N'hi haura prou o faries altre combinacio.Habia pensat amb 2 programadors.

Un esquimer Tunze, Shuran o similar. Que doni canya

Una bomba interna per crear correnr a dins tal com una Tunze turbelle stream 6060 o depen del que tingui el "porquet" a la panxa, una 6000 electronica

El que vull mantenir es basicament es corall i entre 4 a 6 "peixets de roca"

L'altra opcio seria una urna de lifetech abierta de 90x48x46

con filtro exterior Eheim 2217 ouno con mas litros hora y por lo demas igual,lo que pasa que no le veo tantas opciones para un futuro a medio plazo mas que nada para su posterior ampliacion con diferentes accesorios, etc..

Llegara a mas gente si escribo en la lengua de Cervantes.

Hola,

La combinacio dels T5 esta be, podries posarte una pantalla de T5 amb el aquari descobert. Si potser 5 millor.

El soroll es pot reudir molt, per aixo no pateixis.

El tema del filtre no esta de moda, en teoria amb la roca viva i el skimmer en tens prou.

Ja tinc ganes de veure el teu aquari,

Fins aviat

Salva

Hola de nou Salva,

Despres de veure el teultim post ja ho tinc decidit: encarregare un made in Cardadeu.

Per cert tens algun tipos de refencia de la qualitat o be si algun que deambulant pel foro veigi el post em pot dir el que???????????????????

Moltes gracies

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Prepareu-vos . . . comencen els dubtes!! Xavi 8 3.770 23-11-2005, 19:06
Último mensaje: Edu O.

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)