Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sirocco.

Hey tots veient el Barça??

En la mitja part et dic Eduard que al dir-me Shuran ja tenim molt de guanyat ja que crec que es una de les principals, avui he estat lleigint en un foro amic sobre Aqua Medic TFlotor 1000se i tambe m'ha convençut força tot el que hi deient[Imagen: smiley9.gif]

Shuran ve per lo de Aquapedro??? Es la millor, sembla bon jan[Imagen: smiley32.gif]. Ja era hora que hi hages una bot.... especialitzada a Barna. No creus?[Imagen: smiley20.gif].

Jo vull començar poc a poc pero amb bona lletra i de moment i vull possar bastanta roca, ja se que es cara com un[Imagen: smiley15.gif]pero de mica en mica, es recomenable posar-la per etapes?

Coralls tous de moment pero no tancarme les portes als durs, en questio de llum ja veurem fins on arriva el presupost. I esta clar per donar-hi una mica de moviment algun especiment apropiat a tot el conjunt (payaso, gobi, blenids). Ja veurem aixo ultim no ho tinc del tot clar.

Be sembla que comença el nou campio de lliga

Ens veiem despres???

Fins ara

Eeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!

Ahir a la tarda vaig anar a "Cardadeu!!!" . . . o al menos va ser el que vaig exclamar traient el cap per la finestra del cotxe mentre intentava donar mitja volta a l'alçada de Blanes . . . em vaig passar de frenada i vaig passar-me la sortida . . . total, que vaig fer una mini-ruta per les boniques comarques vallesanes . . . Barceloa-Blanes, Blanes-Sant Celoni, Sant Celoni - Cardedeu . . .

Peeeeeeeeeeero, amb paciencia i una canya tot es pesca . . . i al final vaig trobar Sirocco!!! I ja tinc el 120 litres!!!! I un Eheim 2213!!!! Ole, ole!!!

Comença el festival!!!

Ah! Per cert, cap problema amb lo del carnet de soci de la AAB . . . el 10% de descompte i un tracte fantastic.

[Imagen: smiley20.gif]

P.D.: Aprofito des d'aqui per agrair la santissima paciencia de la Sra. de Sirocco per estar allí fins a certes hores, donat que tanquen a les 19:00 i jo vaig apareixer al final a les 19:45 . . .
Enhorabuena compañeroWink, espero que este nuevo reto sea gratamente recompensado. [Imagen: smiley36.gif]Me gustaría hacerte una pregunta. Es muy complicado montar este tipo de acuario y tener un digno mantenimiento. Que elementos imprescindibles debes tener para montar este tipo de acuario.<?:namespace prefix = o ns = "urnConfusedchemas-microsoft-com:office:office" />

Mis preguntas están encaminadas a que tengo un 60l vació y quiero hacer algo a pesar de las duras riñas con mi mujer. Confusedmiley7:Confusedmiley18:

Aconsejame a ver si me animo ha hacer algo...[Imagen: smiley32.gif]

<H1 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt">Saludos cordiales</H1>

Grácias Karpy!

Espero que la cosa salga bién . . . ya tenia ganas de liarme de nuevo con el marino (despues de mi intento con los caballitos).

Montar un 60 marino . . . a ver, personalmente lo que le metia seria:

- 3 T5 de 24W, dos blancos y uno azul (actinico) -&gt; Blanco|Azul|Blanco o en sudefecto y en función de lo que quieras mantener, 3 PL de 36W (mucha luz, lo se, pero en funcion de lo que quieras meter va a ser necesario.

- Skimmer o un filtro externo (esta dudamás a bajo lo explico).

- Roca viva por un tubo

- Alguna bomba interna pequeña (dado el tamaño del acuario) que te asegure una buena circulació de agua y no dejar que se creen zonas muertas. Con un par de unos 450 L/h bien colocadas creo que ya se moveria bastante . . .

Y sobre toto paciencia y tiempo para que madure el acuario.

Ahun así, creo que me toca abrir un post en breve para fusilar a preguntas a los marineros . . . que voy muy pez (y encima tengo la jeta de dar consejos . . . Confusedmiley18Smile.

Karpy, a ver si me centro y pongo un nuevo post en la zona de marino con todas mis preguntas (como skimmer o filtro)y así a ver si resolvemos nuestras dudas . . .

Wink

Muchas gracias, cuando abras tema en zona marina estaré al corriente haber si aprendo y me lanzo.

El mndo marino es emocionante, y dificil,pero hay que ser atrevido.

SaludosConfusedmiley17:

Hola Karpy,

X.Merchan ha abierto tema en marino

Haver si asi aprendemos unos pocos, de los gurus del tema.

Salu2

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)