Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
inventillos
Quan començem a fer el primer inventillo?
Què vols dir... un taller de brico?

Per mí encantat Big Grin

De totes maneres m'hauríeu de donar una mica de temps perquè estic d'obres a casa i vaig de cu*...

Ho podríem proposar per, diguem, a partir del 15 de maig. Així anem fent llista dels interessats i jo puc comprar el material necessari (tinc un parell de llocs on aconseguir-los a preus força bons). També anem definint què és el que us interessa fer.Wink

Vinga nois! que la cosa s'anima
ok jaumeWink
Jo m'apunto
Gràcies
Jo també estic interessat en fer d'aprenent de McGiver. Seria interessant començar per filtres casolans.
Josep Triginer
Doncs fale! Wink

Què us sembla la proposta:

- Quedem un dimecres per a fer el taller-demostració.
- Fem una llista d'interessats: Si algú no només vol veure còm es fa, sinó fer-ho (suposo que sí) es fa una llista de material i ho vaig a comprar tot junt (será molt més económic i práctic!).
- Un cop a la AAB... -mireu si és senzill de fer-los!- jo crec que tindrem temps de fer-los TOTS allà mateix... evidentment ja intentaria de portar-ho tot el máxim de preparat (tubs tallats a mida i a poder ser amb els forats fets -a la feina tenim un torn que em sembla que pot anar molt bé-. Això encara aniria millor perquè així la silicona i la pega de PVC ens serveix per a tots.
- De totes maneres faré una demostració de còm es pot fer a casa: trucs per tallar el tub recte, i còm fer forats escalfant una rosca metálica

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)