Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Propostes.
Be, arranquem de nou la secció, però ara ho farem un pel diferent.

Hi "currarem" tots si us sembla be.

M'explico: feu propostes, preguntes, digueu alló de: "Voldria muntar un . . ." el que sigui i no se com fer-ho. Coses per l'estil.

Farem aquesta secció a la vostra mida.

També podeu explicar el vostre aquari de Biotop, cosa que suposo que agrairem la resta de mortals.

Pos eso, a veure qui es el primer que s'anima!!

(Carlos, siento que el biotopo amazonico del anterior forum se haya pedido por que el post estava muy currao, con mucha información e incluso muchas fotos . . . una lástima). Sad
tranquissss, q els posts currats els recuperarem Wink Aquest finde faré una miqueta de web, q tinc la nova bastant avançada en quant a programació.

De pas comentar q voldria idees per un australià amb taurterdines, les vaig tenir fa temps, m'agradaven molt i tinc un 120 lliure Smile Vaig tenir problemas amb l'alimentació... només em menjaven larva roja, i crec q la larva les va matar...
Oido cocina!! Big Grin

Una de Tateurdines per al Sr. Izquierdo!!

Ara mateix començo a buscar l'informació Jaume. Ja veuràs . . .

Per cert . . . cap problema per lo dels missatges antics, més que res que hi havien alguns de molt curradetes i molt interessants, de totes les seccións, no tan sols de la de Biotops (no barro pa casa, es algo més general). Wink

Per anar fent boca . . . un link on expliquen la seva reproducció: http://annick.bonvin.free.fr/tateurndina...icauda.htm . . . a veure si al final et tocarà fer un article sobre aquest guapissim animaló!!! je, je, je, je, je . . .
aquests aquests!! Smile Estava enamorat d'aquests peixets... em van arribar a fer postes i tot, pero mai les vaig treure... El problema q tenia era sobretot l'alimentació, a veure si m'engresqueu i el monto! Big Grin
Eyy!!!! k guapos!!! Yo tuve uno de estos pero solo me duro un dia, una lástima pork era un buen ejemplar. No vendria fino de la tienda o no aguantaria el cambio.
Muy bien Jaume, a ver si te animas y lo montas!!!! Ánimo!!!
Yo montaria muxas cosas, lo unico k me falta es espacio y dinero!!!!! jejejejjeje
---------------
Carlos Naise
---------------
No pasa nada Xavi, si se puede recuperar el post bien y sinó pos tambien, pork en breve voy a abrir un post del montaje de mi amazonico y aprovexaremos para reabrir el tema, k aun me teneis k aconsejar muxiiiisiiiiiimo!!!! jjejejje
Un saludo!!!!!!Wink
---------------
Carlos Naise
---------------
he visto k el sr jaume ha recuperado todo todo! jeje lo teneis todo en el archivo! podeu rescatar els missatges amb + importacia si vols!

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Propostes per a nano aquari de 10L? AlwaysTB 15 6.925 30-01-2009, 17:48
Último mensaje: AlwaysTB

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)