Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
He ficat la pota?
Ei! Gràcies als vostres consells he fet alguns canvis i aquest serà l'aspecte definitiu, si em doneu el vist i plau... s'han afegit unes anubies i un altre que no se que és... i he tornat el grandiflorus (m'ha fet por la mida, que voleu que us digui...) i un altre que tampoc m'acabava d'agradar... El helecho de java està lligat a una pedra i amb les arrels lliures. I ja té el nou filtre eheim 2213 i queda tal que així:

[Imagen: Acuaridef001.jpg]

[Imagen: Acuaridef004.jpg]

[Imagen: Acuaridef003.jpg]

Ja hem direu!!Big Grin
Te molt bona pinta!!

Falta alguna planteta mes al fons, alguna alta (sobre tot per amagar el Sera CO2 aquest) i alguna mes tapissant i . . . llestos!!! Peaso aquari, guapo, guapo!!

Wink

Però poc a poc . . . que si no et passarà com a mi . . . je, je, je . . .

Big Grin
No has metido la pata Gatxan...al contrario...te ha kedado mu wapo.Confusedmiley20:
La otra planta k no sabes lo k es parece ser una cryptocorine...lo k no estoy seguro de la variedad, parece una undulata. Yo he tenido tambien anubias como esa, me parece k se llama anubia ondorata o algo asi, nunca me han funcionado, espero k a ti si. Ya nos contaras como evoluciona el acuario!!!
Saludos!!!!Confusedmiley2:
---------------
Carlos Naise
---------------

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)